Flipback: The Other Hand

Så har den då anlänt min allra första Flipback, som jag innan den kom i min ägo var ganska skeptiskt till. Dock har den överraskat och är numera ganska omtyckt, även om det ibland är svårt att bläddra de bibeltunna sidorna. Formatet är annars lätt och behändigt och litet såklart – får plats i fickan och den lilla handväskan. Perfekt!

Själva innehållet i The Other Hand är faktiskt riktigt bra, vilket säkert får mig att se än mer positivt på flipbackformatet i sig. Pröva själv så får du se.

2 thoughts on “Flipback: The Other Hand

  1. Hej Lisa!

    WOW! Grattis till nya bloggen! Ska bli spännande att följa dig vidare här. Jag kan tänka mig att allt är lite nytt i början när man har varit van vid et visst system. Men man brukar ju komma in i det rätt snabbt.

    Jag har ännu inte provat på flipback så jag kan inte uttala mig i ämnet. Jag kan tänka mig att det är ett format som kan passa utmärkt för pendlare. Reflektioner från Londons tunnelbana är ju att det inte är lysande med utrymme under rusningstid och då kan jag tänka mig att en flipback kan vara smidig.

    Kram Lotta

    • Hej Lotta!

      Tack, roligt att du hittade hit :) Ja, det är ganska nytt och det tar lite tid att vänja sig, men jag hoppas det blir bra :)
      Flipback är helt oki faktiskt, jag vände mig snabbt :)

      Kram!

Kommentera

