Anmäld till bokbyte (ännu en gång)

Det är dags för Pocket och prassel 6.0 hos En bok om dagen. Jag har varit med två gånger förut och det är alltid lika roligt. Dels får man läsa massa nya bokbloggar som man kanske inte visste fanns förut. Samtidigt som man ska försöka lite ut vem det är som är min alldeles egna hemliga bokvän. Att det sedan sitter en där ute och försöker lista ut att jag är dennes hemliga bokvän är ju himla skoj det med ;)

SÅ ALLTSÅ. Har du en bokblogg och har skrivit i den någorlunda aktivt (allt är relativt) i minst fyra månader samt har en postadress i Sverige, säger jag: Häng på! Detta är skitkul!

M som i ”Mycket spännande”.

Detta är vad du som hemlig bokvän skickar iväg (och också vad du får tillbaka av din hemliga bokvän):

  • En pocketbok som du tror att din bokvän kommer att tycka om. Boken får vara begagnad, men den ska vara i snyggt skick. Inga te- eller kaffefläckar, inga brutna ryggar, skadade omslag eller liknande.
  • Något ätbart; karameller, snacks, te, kaffe – som du tror att din bokvän kommer att gilla. Vettig mängd är sammanlagt 300 gram.
  • En trevlig överraskning.

21 september är sista anmälningsdag! Skynda, skynda! :)

4 thoughts on “Anmäld till bokbyte (ännu en gång)

  1. Härligt! :) Det var ju så vi två fann varandra Lisa. Jag har inte varit med sdan dess,det kanske är dag snart igen. För det var verkligen himla roligt. Både at knåpa ihop ett paket till dig och få ett eget. Jag hoppas att du får ett trevligt byte! :)

    Sköt om dig och ha en fin helg!

    Kram Lotta

Kommentera

