I väntan på Pythians anvisningar

kan jag väl alltid hänvisa er, kära läsare, till ett riktigt vidrigt och hemskt men otroligt spännande läsäventyr, nu när vintermörkret sveper in över oss. Har du inte läst Kråkflickan och Hungerelden, så beställ dem eller låna dem på biblioteket. Definitivt de två bästa kriminalromanerna jag läst i år. Eller på flera år, när jag tänker efter.

Exakt vad jag tyckte om dessa två böcker, då det begav sig, kan du läsa om här på min gamla blogg. Se så, kom igen nu – det är roligt att läsa något som är svårt att sluta läsa – I know you want to ;)

6 thoughts on “I väntan på Pythians anvisningar

  1. Hej Lisa!

    Tack för tipset! Jag har hört mycket gott om Kråkflickan och det känns som det är dags att läsa den snart.

    Vill också tacka dig för dina fina och kloka ord hos mig. Hjälp, vad arg jag blev när jag läste om kommentaren du hade fått. Jag kunde inte sluta tänka på det där. Varför beter sig människor så?

    Ha en fin helg vännen och du, glöm inte bort att titta dig själv i spegeln och se vilken underbar kvinna du är!

    Kram Lotta

    • Hej Lotta!

      Den är verkligen läsvärd, kunde inte sluta läsa varken den eller tvåan :)

      Tack själv vännen, ibland blir man förvånad på vad vuxna människor vräker ur sig.

      Kram på dig! :)

  2. Hej Lisa!

    Jag hoppas att allt är bra med dig så här i juletider? Jag hoppas att ett härligt och mycket väförtjänt jullov ligger och väntar runt hörnet?

    Sköt om dig vännen och ha en riktigt god jul.

    Kram Lotta

Kommentera

