En Skön och Odjurlig Jul!

Senaste två veckorna har jag läst många sagor. Igår läste jag två parafraser av Skönheten och Odjuret. Gång på gång dök då tv-serien från 80-talet, Beauty and the Beast, upp i huvudet och jag bestämde mig för att se om den inte gick att köpa hem. Det gör den, men den går ju inte att få hem på studs. Därför ser jag just nu pilotavsnittet på Youtube och tänkte att det borde ni också få göra. Jag älskade den här serien som liten och den verkar faktiskt hålla än idag.

God Jul kära ni! :)

Kommentera

