Men, hur gör jag nu?

På torsdag är det premiär för Once Upon a Time på femman klockan 20.00. På sexan visas samtidigt Grimm. Den senare kan man inte se på nätet. Det verkar inte heller som Once Upon a Time går att se på webben heller.

Hur tänkte de nu?

Som tur är, är jag ju inte den som ger upp så lätt, hittade denna efter några minuters letande:

Sådärja.

Då jag, troligtvis, inte är hemma vid 20.00 på torsdag så är jag ju ganska glad att åtminstone en av serierna går i repris. Nerd? Ja, jag tar på mig den rollen :)

Happy watching! ;)

One thought on “Men, hur gör jag nu?

  1. Varför blir det alltid så? Att vissa dagar finns det absolut inget att se på tv och när det väl gör det så kan man ge sig den på att det krockar hej vilt. Jag hoppas att du lyckas lösa det och få se båda. På något vis. ;)

    Sköt om dig!

    Kram Lotta

Kommentera

