Victoria Bergmans svaghet – min svaghet

Vi börjar närma oss maj med stormsteg (för visst blåser det ganska mycket ute – håll med) och det innebär den tredje och sista delen i trilogin (vad annars) om Victoria Bergmans svaghet.

Då jag har lite abstinensbesvär, det har pågått ett tag, så roar jag mig med att surfa runt och läsa på olika ställen för att få reda på exakt när den kommer ut. På Bokus står det att Pythians anvisningar, som den tredje delen heter, kommer ut den 28 maj. Två dagar innan min födelsedag bör tilläggas, mycket lägligt ;)

Då det är ljudboken som kommer ut då undrar jag om det möjligvis kan vara så att den tryckta upplagan kommer ut tidigare? Någon som vet?

Förövrigt, i dessa påskekrimtider är de första två böckerna om Victoria Bergmans svaghet att rekommendera. Har du inte läst dem, så läs! Enligt mig finns det inget mer välskrivet, spännande och överraskande att läsa just nu om du föredrar deckar/thriller-genren.

Och sist men inte minst. Omslagen! Titta lite extra på dem, de lurar på lika mycket dunkelt och skrämmande, precis som berättelsen inom pärmarna. Det finns inte mycket mer att säga än att dessa böcker är kompletta, på alla sätt och vis.

Maj var det alltså, du kan inte komma för tidigt kära födelsedagsmånad ;)

Jag promotar den här serien som bara den, jag vet. Kalla den min svaghet;)

4 thoughts on “Victoria Bergmans svaghet – min svaghet

Kommentera

