Välkommen till familjen du osynlige man.

150 svenska kronor kostade han och passar gott in i pingvinfamiljen. Välkommen, säger jag, som saknat just färgen grön.
Förövrigt kan det ju vara intressant att påpeka att det inte var så lätt att välja titel på muggen. En tanke kan ju vara att titeln ska pigga upp ens trötta jag på morgonen. Vara det där slagfärdiga ordet/meningen som kickar igång arbetsveckan/helgen. Bonjour Tristesse, känns som en ganska kass början på dagen och vad gäller just den muggen så hade jag inte något med det valet att göra, då den följde med en prenumeration av tidningen Psykologi(!) om jag inte missminner mig. Undrar just vad tanken var bakom just den muggen i relation till tidningen…

De andra två är mer trevliga: A Room of One’s Own, låter lugnt och skönt och kan säkerligen ha lite uppiggande effekt på morgonen. Together vill man väl vara om man varit i rummet ensam allt för länge? (Då säkerligen den orangea muggens budskap hälsar på). Vet man inte vem man väntar på kanske det är läge att ge sig ut och sätta ett ansikte på den där osynlige mannen, så en slipper vara ensam mycket längre.

Typ så.

God morgon! :)

3 thoughts on “Välkommen till familjen du osynlige man.

Kommentera

