I morgon är det fri luffs som gäller

Friluftsdag med årskurs fyra och fem i morgon, då kan man spela brännboll och kubb eller jaga en boll hela långa dagen medans andra går tipsrunda. Vissa vill leka lekar. När det kommer till lekar är min vuxenhjärna inte till stor användning, därför har jag köpt mig en bok som kan hjälpa till med det.
Halli Hallå

Min favorit Pija Lindenbaum har ritat roliga bilder :)

Blir det inte roliga lekar i morgon, så kanske det blir läsmarathon av Skuggporten. 5E har 110 sidor kvar, innan de får veta upplösningen.

Och, när jag själv gick i mellanstadiet var jag övertygad om att friluftsdag = fri luffs. Stick to that! ;)

Kommentera

