Dumb Ways to Die

They probably think it’s odd. Eccentric even. Bah! It’s worth it. By reading and walking at the same time I’ve got uninterrupted access to the page. It’s like broadband, it’s always on.

Read more: http://entertainment.time.com/2012/06/06/a-book-lovers-guide-to-reading-and-walking-at-the-same-time/#ixzz2DdnWeb5K

Är du en människa som går och läser samtidigt? Har du då varit nära att kliva ut över kanten till spåren i tunnelbanan eller falla handlöst ut i en trapp? Jag läser inte när jag går, tycker det är läskigt. Oki, någongång har jag skrivit sms och blivit rädd för mig själv då jag inte har en aning om var jag sätter fötterna. Dumb Ways to Die påminde mig om att mitt osunda beteende inte borde upprepas. Ett litet snedsteg och …

8 thoughts on “Dumb Ways to Die

  1. I tunnelbanan i London i somras mötte vi hela tiden människorsom gick och läste böcker och jag måste erkänna att jag var dödligt imponerad över deras mod och simultankapacitet. Jag hade inte överlevt en dag. ;)

    Kram Lotta

    Ps. Ha en riktigt fin adventshelg du fina LIsa.♥

    • Usch, jag vet – jag får lite ångest när jag tänker på att man gör sådana där dumheter ibland :)

      Trevlig adventshelg till dig med! Dags för mig att plocka ner adventsljusstaken, skulle jag tro :)

Kommentera

