Oh no! Jag missade bröderna Grimm doodle på Google!

Skärmavbild 2012-12-21 kl. 14.13.08Sicken tur att kvinna kan hitta det hon missar på tuben! :)

Igår var jag nämligen ute på Google, som varje dag, och såg en liten rödluva uppe i ena hörnet. Blev ju jättenyfiken på vad det kunde vara, men glömde sedan i mitt trötta och julförvirrade sinne att följa upp det hela.

Vaknade i morse och slogs av tanken: Ah, nu kommer jag ihåg vad jag glömde igår! Men då var det för sent, trodde jag. Men alltså icke! Missade du som jag, så följer här nu en repris på nåt vis :) (I juletider bör man väl rimma så smått?)

Vill du se flera? Se på doodles här :)

2 thoughts on “Oh no! Jag missade bröderna Grimm doodle på Google!

Kommentera

