Dregelvarning över omslag

Skärmavbild 2013-01-11 kl. 19.39.01Idag gavs Magikerna ut på svenska. Omslaget är så snyggt så snyggt att det bara kliar i fingrarna av lust att klicka hem en svensk version åt mig själv på bokus. Men det ska jag inte göra. Jag har den på engelska i paddan och får nöja mig med det. Möjligtvis ska jag fortsätta läsa den. Köpte den någon gång för länge sen och läste bara några kapitel, även om jag tyckte den verkade bra. Knas?!

Bäst för mig att återgå, bums på direkten! Vad kan man annars göra en fredagskväll, om inte läsa? ;)

Skärmavbild 2013-01-11 kl. 19.39.26

Skärmavbild 2013-01-11 kl. 19.47.28

Woups! Så det är detta som säljer en bok alltså … ;)

Se mer på pocketförlaget.

Kommentera

