För farlig för att gå nära

Men det är det man allra helst vill. Klappa den stora katten.

Igår var jag och Mr. N och tittade på Berättelsen om Pi. Boken som jag bara läst till hälften är jättebra, jag öronmärkte sida efter sida under läsningen och därför är det lite konstigt att den inte blivit utläst ännu. Men i alla fall, i höstas blev jag överförtjust i glimtaren till filmen, vilken färgprakt! En explosion!

Jag blev heller inte besviken utan myste hela filmen igenom, hela två timmar underbart rysmys. Musiken, färgerna, berättelsen och filmens stora dragplåster: Richard Parker. En bengalisk tiger, som i efterhand har visat sig vara fyra olika tigrar och åtskilliga datakonstnärers verk. Tack för ert slit – filmen blev fantastisk!

Skärmavbild 2013-01-27 kl. 20.48.53

Skärmavbild 2013-01-27 kl. 20.58.45

Kommentera

