Kan du kanske Skriva bort skrivkrampen?

Vill återigen tipsa om tidningen Skriva, där ni (vi) som gillar att skriva oavsett om det är för eget bruk eller för den stora massan, kan få tips på hur man kan göra för att få texten att bli som man vill.

Just nu har de REA på gamla tidningar och jag gjorde slag i saken och handlade hem alla utom numero ett, som visst är helt slut numera. De har även en massa skrivböcker till försäljning och jag handlade hem en sådan med, men den kommer jag att få blogga om senare.

Hur som helst, har du inte läst Skriva ännu så är ju det här ett ypperligt tillfälle att börja :)

IMG_6640Min investering.

IMG_6641En av mina favoritförfattare berättar om sitt skrivande.

IMG_6642En annan av mina favoritförfattare berättar om sitt skrivande för ungarna och oss med barnasinnet i behåll.

IMG_6643Skippa krångel – gör läsaren nyfiken!

2 thoughts on “Kan du kanske Skriva bort skrivkrampen?

    • Det funderar jag också på att göra :) Vad härligt med utgivning, du kanske vill ha någon som bloggar om den? ;)

      Gärna fika, jag tränar på tisdagar och torsdagen är bokad men annars finns det tid :)

Kommentera

