Favorittygpåsen

Quentin Blake, som illustrerat bland annat många av Roald Dahls böcker, står bakom bilderna på min favorittygpåse som jag inhandlade på Waterstones för ett par år sedan.
Påsen är liten men naggande god. Jag tycker om den så mycket att jag har två. När min första påse blev lite blekt i färgerna efter en tvätt, passade jag på att handla en ny när jag återigen befann mig på de brittiska öarna. Har du någon favorittygpåse, vilken då? Länka gärna hit, så jag får se underverket ;)

IMG_6713

IMG_6712Vill du se en till snygg tygpåse kan du gå till Mellan raderna på Facebook, därifrån fick jag idén att dela med mig av min snyggfavorittygpåse :)

6 thoughts on “Favorittygpåsen

Kommentera

