Plats

Idag upptäckte jag att min favorit Pija Lindenbaum kommer ut med en roman nu i mars! Det ska bli mycket spännande att få läsa den. Jag undrar om steget är långt från Manne och Gittan eller om läsaren ändå känner igen sig på något vis. Jag tror det – en hund är ju med i handlingen ;)

Boken heter Plats.

Tidigare blogginlägg om Pija Lindenbaum:
Hunden Saves the Day
Gittansånger på Spotify
6 x Lindenbaum
Morgonen när spegelbilden visade en drake
I morgon är det fri luffs som gäller
Gittan gömmer bort sig av Pija Lindenbaum

Och från gamla bloggen:
Dag 5 – En bok som gör mig glad
Gittans hörihop – ett slags memoryspel
Jag bara älskar Pija Lindenbaums böcker

Kommentera

