Gästrecension från Joey i årskurs fyra

20130220-164616.jpg

Luckan i golvet är en bok med fem småberättelser.

Jag har läst berättelsen Luckan i golvet, det var lite långtråkigt för det hände inte så mycket. Hade jag fått ändra något så skulle jag vilja ha lite mer spänning.

Jag ger boken tre stjärnor av fem.

Jag läste också berättelsen Fan är lös (namnet låter lite roligt). I den här berättelsen fanns det lite mer spänning än vad det fanns i Luckan i golvet, så det är någon jag skulle rekommendera. Men, den känns ändå lite overklig när du läser den så du blir inte skrämd riktigt om inte någon annan läser den för dig, skulle jag tro. Annars tycker jag att den är bra. Jag är nöjd och blir lite skraj av berättelsen.

Jag ger den fyra stjärnor av fem.

2 thoughts on “Gästrecension från Joey i årskurs fyra

Kommentera

