”Go out there and make a world!”

Jag har precis läst ut Förr eller senare exploderar jag. Jag hade superhöga förväntningar på den, jag vet inte om de uppfylldes, måste nog fundera ett tag och undersöka hur mycket jag funderar på boken i efterhand. Tänker jag mycket på en bok i efterhand har den troligtvis gjort stort intryck på mig, dvs. var det troligtvis riktigt bra, för mig.

Något som boken ledde mig till var att söka på Youtube efter denna hälsning från John Green:

Vilket i sin tur ledde till att jag tittade vidare på denna (se nedan), också med John Green, vilket i sin tur fick mig att uppskatta ännu mer att jag har semester då jag kommer behöva några timmar till att titta på de andra intensivkurserna framöver.

Kommentera

