Tävling! – Vinn två deckare!

IMG_3242Det var en gång för länge sedan en blogg där det med jämna mellanrum publicerades texter om böcker. Bloggen du läser om var denna och i många månader har den varit nästan helt orörd och tyst. Det är dags att ändra på det och pånyttvaknandet av bloggen firas med en liten tävling – en deckartävling där du kan vinna två böcker:

  • Glaskroppar av Erik Axl Sund (recension finns här).
    Serie: Svart Melankoli (del 1)
  • Minns mig som en ängel av Kristina Appelqvist. (Ingen recension på den ännu, men spännande är den och det verkar vara uppföljare på g – yeay!)
    Serie: Helena Waller (del 1)

Vad ska jag göra för att vara med i tävlingen om dessa superspännande deckare?

Jo, det är enkelt ska du veta!
1. Kommentera inlägget med en motivering till varför just du ska vinna böckerna.
2. Ge mig ett hejdundrande bra boktips!
Klart!

Vinnaren dras (eftersom jag precis blivit morsa och så) på mors dag den 31 maj (i år bör tilläggas)!

Lycka till! Woup! Woup!

One thought on “Tävling! – Vinn två deckare!

  1. Hej! Jag har ju precis som du också blivit mamma, och tiden för bokläsning har minskat radikalt. Nu planerar jag dock för ett långt sommarlov med många lässtunder. Då brukar framför allt däckare gå åt.

    Boktips: Nobelpristagaren Malalas bok!!

Kommentera

