Jag vet! Vi läser en bok

Jag tycker mycket om Ingela P Arrhenius illustrationer och letade därför runt efter en filt med hennes figurer som såldes på Kappahl i vintras(?) – Lägger in en liten bild sist här nere ifall någon sitter på en sådan filt och inte vill ha den längre, utan istället sälja den till mig ;)

Då, i alla fall, när jag letade filt – sprang jag på böckerna Jag vet! De är fyra stycken och passar bra för de riktigt små barnen.

IMG_3432Fin presentförpackning med haklapp!

IMG_3475IMG_3476
IMG_3477
Om några veckor kan vår lillfis börja med smakportioner, undrar då om hon brås på mig eller pappa sin. Jag kan absolut inte äta bananer: konsistensen är läskig och lukten får mig att må illa och likaså smaken. Lillebror min är likadan och så har vi varit sedan spädbarnstiden. Det ska bli spännande att se – banan eller inte banan, det är frågan :)
IMG_3486
IMG_3485
Hehe, älskar den här bilden :) Vill ha en likadan mössa och bilden som plansch.
IMG_3484
IMG_3483
IMG_3482
IMG_3481
Hemma hos oss drar man omkring på Björnes Snigel, istället :)
IMG_3480
IMG_3479
Bra bok som tar upp alla de viktiga moment man behöver ta sig igenom innan man kan möta John Blund.
IMG_3478
Lite meta över den här, på något vis ;)

För ungar i åldern 0-3 år, eller barnsliga vuxna som gillar schysta bilder med mycket färg! Yeah! ;)

Skärmavbild 2015-05-31 kl. 01.16.13
Sitter någon och trycker på filten kan ni ju kontakta mig förresten,
om ni vill bli av med den alltså.
Med vänlig hälsning, filtspekulanten ;)

Kommentera

