Hej bokbytespåse! :)

I onsdags dök den upp – bokbytespåsen! Vilket härligt innehåll: två böcker och mumsig choklad (som jag äter lite av varje dag) och härligt adventste och pennor i mina favoritfärger + en anteckningsbok som luktar äpple!

Jag har läst Jag vill hellre äta ett barn om krokodilen som är trött på bananer (det förstår jag) och inte ens vill sätta tänderna i föräldrarnas goda tårta – han vill bara äta ett barn. Slutet är oväntat och hur roligt som helst! Löve! Ser fram emot att läsa Jaktturen också.

Tack kära bokpytespåseskickare – vem du nu är? Lämna gärna en ledtråd så jag vet vem jag ska säga tack till :)

 

2 thoughts on “Hej bokbytespåse! :)

Kommentera

